fredag 18 mars 2016

Stora mål för dagen

Nu ljög jag igen för det enda jag tänker göra är att ta en promenad och fota lite. Mest för att jag ska kunna uppdatera andra bloggar så att ingen får för sig att något är tokigt.

Det är skönt att vara hemma igen men de senaste dagarna känns så meningslösa. Att hamna på dårhuset och sitta av tiden där när inget händer/görs går inte att beskriva på något annat sätt än som meningslöst. Jag förstår att jag skickas dit när oron är för stor för mig men det görs ju aldrig något. Lite tjat om att jag borde prova någon medicin är allt och jag har inget intresse av att prova fler mediciner. Jag vet inte hur många olika jag har provat och ingen har hjälpt. Jag är lika självmordsbenägen nu som jag var i tis när jag fick vårdintyg så helt klart förändras inte mina tankar av att sita inlåst.

Har roat mig med att logga in på mina vårdhändelser för att se vad läkaren skrev om mitt utskrivningssamtal men än syns det inget. Börjar fundera på om hon har gjort så att jag inte ska kunna läsa det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar