tisdag 8 mars 2016

Tom

Kom nyss hem från läkaren och mötet gick okej. Min lever och mina njurar har inte tagit stryk av medicinen och det är det viktigaste. Tror att läkaren anade att allt inte är okej för han frågade flera gånger hur jag mår. Mitt svar var att jag alltid mår bra. Fick även frågan om han kan hjälpa mig på något sätt. Lite rart att fråga tycker jag. Jag sa inte något som gav honom anledning att skriva vårdintyg, till min glädje orkade jag hålla masken. Nu är jag däremot apatrött efter ansträngningen t verka vettig

3 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att kroppen mår bra, om än inte själen. Det var rart av läkaren att bry sig, och skönt att du är hemma igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fel på levern eller njurarna hade varit väldigt onödigt

      Radera
  2. Att hålla masken och verka "normal" låter jobbigt och uttröttande. Skönt att kroppen din är frisk.

    SvaraRadera