lördag 26 mars 2016

Trött och irriterad

Så fort jag blir för trött förvandlas jag till ett riktigt surt troll.
Än så länge så har jag hunnit konstatera det här:
  • Bloggar där det är bilder på skribenten i varje eller vartannat inlägg gör att jag finner bloggen meningslöst. Jag skiter i om de skriver något vettigt för jag känner mig skeptisk till någon som har ett sådant stort behov av att visa upp sig. (Ett undantag finns det dock har jag insett, den personen skriver så pass bra/intressant och det känns inte som om bilderna finns där för att visa upp skribenten)
  • Jag börjar känna mig manad att skjuta grannens katt för jag är rätt trött på att eländet skiter i vår trädgård.
  • Skatorna här har tydligen glömt vad som hände med skatungar i vår trädgård för några år sedan för de bygger bo i trädgården igen.
  • Den som kallar sig för hundinstruktör läser hundar så pass illa att det mest bara blir komiskt när den försöker illustrera något med en bild, fotot visar på intet sätt det som den hävdar i text.
  • Jag ska nog varken skriva eller tala när jag är för trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar