onsdag 2 mars 2016

Dags att spamma

Det ser ju väldigt tråkigt ut med en blogg med få inlägg så det är väl bara att göra något åt det.
Jag borde kanske klargöra några saker när det gäller mig. Jag äter inga psykmediciner och har ingen kontakt med öppenvården alls. Båda sakerna är helt upp till mig och jag äter inga mediciner av den enkla anledningen att inga jag har provat har hjälpt mig. Till slut tröttnade jag helt enkelt på att prova nya mediciner och gav upp det. Att jag inte har någon kontakt med öppenvården beror på att den är värdelös här. Under åren har det varit ett par saker som öppenvården fått i uppdrag av slutenvården att fixa och de har inte lyckats med något. För min del så har det känts fullständigt meningslöst att visa upp mig där en gång i månaden så de ser att jag lever så därför har jag ingen kontakt med öppenvården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar